fbpx

Verslo dovanų galimybės dabar yra praktiškai neribotos, tačiau vis tiek reikia gerai apgalvoti, kokias dovanas ir kam teiksite. Štai kelios gairės, kurios padės protingiau ir strategiškiau atsirinkti verslo dovanų idėjas.

 

Rinkdami dovaną galvokite apie jos gavėją, o ne apie save ar savo įmonę

Ieškodami naujų dovanų idėjų, pabandykite pasistūmėti toliau nuo visiems įprastų ir jau pabodusių puodelių ar tušinukų su savo įmonės logotipu. Pagalvokite, kokia dovana nepasimes tarp šimtų kitų konkurentų dovanų. Vienas iš būdų yra peržiūrėti jūsų klientų, partnerių profilius, ištirti jų pirkimo tendencijas, prisiminti asmeninius pokalbius, kuriuose jie galbūt išsidavė apie savo pomėgius ar dominančias sritis. Surinkę šią informaciją pagalvokite, kokias unikalias firmines dovanas galite užsisakyti, kad jos tikrai būtų išskirtinės arba naudingos jų kasdieniame gyvenime.

 

Pritaikykite dovaną konkrečiai situacijai

Dovanos, kurios yra pritaikytos konkrečiai progai ar asmeniui, visuomet palieka didesnį įspūdį. Unikali pakuotė, įdėklas ar kliento įmonės spalvos juostelė parodo asmeniškumą ir papildomas pastangas. Individualizavimas ir pritaikymas reikalauja dėmesio detalėms, o tai iš pirmo žvilgsnio padaro jūsų dovaną patrauklesnę. Dar geriau, jei prie jos pridėsite ranka rašytą kortelę su asmenine žinute ar linkėjimu. Tai tikrai bus įvertinta ir pastebėta šiais masinės gamybos laikais.

 

Dovanokite iš širdies ir neverskite partnerio jaustis skolingo

Kai įteikiate dovaną partneriui, vertėtų iškart po to susilaikyti nuo pardaviminių skambučių ar pasiūlymų ką nors įsigyti. Taip atrodys, kad partneris turi grąžinti skolą už jam įteiktą dovaną. Tai reiškia, kad laikas, kada siunčiate verslo dovanas, turi būti strategiškai apgalvotas. Klientai turi jausti, kad jūs jais nuoširdžiai rūpinatės ir prisimenate, o ne tiesiog bandote papirkti.  

 

Nepersistenkite su dovanomis

Jei turite pakankamai lėšų užsakyti aukštos kokybės verslo dovanų, tai rodo jūsų įmonės klestėjimą. Tačiau būkite atsargūs ir nepersistenkite. Taip rizikuojate, kad klientai pradės mąstyti apie tai, kokią didžiulę pelno maržą uždirbate, kad galite dovanoti tiek daug brangių dovanų. Jie tikrai mieliau mokėtų mažiau už produkciją nei gautų daug dovanų iš jūsų. Be to, dažnai teikiamos dovanos praranda emocinę vertę, prie jų lengvai priprantama. Kas bus, jeigu kuriais nors metais neturėsite galimybės tiek daug visko dovanoti? Tuomet partneriai pradės jausti dėmesio stygių. Taigi per aukštai užsikelta kartelė gali atsisukti prieš jus pačius.

 

Turėkite keletą skirtingų verslo dovanų rinkinių

Dažnai įmonės mėgsta atsargoje turėti verslo dovanų, kurias galėtų padovanoti netikėtai pasirodžiusiems svečiams. Žinoma, paprasčiausia yra užsisakyti vieną ir tą patį verslo dovanų rinkinį, kurį visuomet turėsite po ranka. Tačiau geresnė praktika yra sukurti kelis skirtingus dovanų rinkinius ar pavienes dovanas, kurios tiks skirtingoms klientų ir darbuotojų grupėms. Juk ne visi žmonės yra vienodi. Be to, ir jūs galėsite geriau pasiekti savo tikslų dovanodami verslo dovanas, atsižvelgiant į kiekvienos grupės ypatumus.

Verslo dovanų katalogas